Schoonhoven, 21 november 2016 – De zelfstandige ondernemers die hun bedrijf runnen vanuit de Oude Apotheek in Schoonhoven kunnen opgelucht ademhalen. Het is initiatiefneemster Lia Steeman gelukt de financiering voor de aankoop van het historische pand aan de Haven rond te krijgen. Daarmee gaat de ondernemerswinkel een mooie toekomst tegemoet!

“Het was spannend tot aan het einde of het zou lukken. Uiteindelijk hebben we het bedrag bij elkaar gekregen”, vertelt Lia. Naast een hypotheek via een private investeerder nemen ruim 25 mensen deel aan een speciaal voor de gelegenheid in het leven geroepen obligatielening. “Allemaal mensen die de Oude Apotheek een warm hart toedragen en de toegevoegde waarde van deze plek voor Schoonhoven willen behouden. Ik ben iedereen enorm dankbaar voor de inzet en het enthousiasme waarmee ze mijn plannen steunen.”

A-locatie voor ondernemers
De Oude Apotheek is er voor alle ondernemers en zzp’ers die graag zichtbaar zijn: werken op een flexibele werkplek, je klanten ontvangen, je netwerk uitbreiden, je workshops of trainingen organiseren, een praktijkruimte voor (stoel)massages boeken of je coaching-gesprekken plannen… Alles kan. Naast een grote algemene ruimte op de begane grond zijn er kleinere spreekkamers en een grotere vergaderzaal op de eerste verdieping met prachtig uitzicht over de Haven en op de Grote Kerk.